vill bara packa väskan och åka

Jag vill bara packa väskan och resa iväg någonstans. varför kostar det pengar, varför finns pengar? Jag hatar pengar. '' money is the reason we exist ''. jadu Lana, de har du fan rätt i..
 
Drömland där jag vill bo nummer 1 just nu är inget mindre än GREAT BRITAIN.
England, wales, nord irland, scotland. allt verkar så myyyyyysisisisisigt.
Tumblr_m9t96zdkzp1r3ksfpo1_500_large
mysa med mina favo filmer och favo böcker i Harrys hemland. kanske börja på hogwarts
Tumblr_loq2w2gnil1qaoauio1_500_large
skolan skulle va roligare om vi hade skoluniform, skulle kännas som man gick på hogwarts
225091_413654998697868_1031787248_n_large
ringa från en sån här. låtsas att jag är en riktigt engelsk tjej:)
309189_468565889844930_20299089_n_large
BRITTISH BOYS. å ni kan vara de finaste i världen. lätt ha en sån som boyfriend.
Ss_large
bor man i england så är det klart som fan att man ska bli te-oman.  annars FAKE.
Tumblr_m0iunc81li1rrpwlpo1_1280_large
gå på fotbolls match, åh sjunga med i sångerna. känna sig allmänt engelsk.
 
+ BRITTISK-ACCENT. när vi va på cup, så dog jag lite när den 20 åriga tränaren för ett engelsk team snackade lite engelska. man ba smälte. låter så fint när man pratar. vill inte ha svengelsk accent. det är FULT:(

Kommentarer
Postat av: Southwest Wellness On San Pedro

Highly descriptive post, I enjoyed that a lot. Will there be a part 2?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0