-

VARJE GÅNG JAG SER DIG ÄR DET SOM ALLTID STANNAR TILL OCH JAG VET INTE VARFÖR!!!!!!!!????


Vet inte.

Cpidiotfanäckeldu.förstör.allt.fuckyoudö
FML, spola tillbaka tiden

livet är hårt men jag är hårdare


tja.

Har en sak att tillägga. Eminem, är. och kommer förmodling alltid vara, världens bästa.







9 9 9


Är inte världens största kent-fan, MEN måste säga att låten 999 är förjävla bra.

jag va 17 bodde själv och hade tappat kontrollen

ALLA VILL HA CASH. jag med

gLAD PÅSK DÅ BLOGREADERS. och vad kul det är att skriva med caps_lock. Idag ska jag göra någonting kul. Asså ibland är allt bra. ibland inte. idag verkar allt bli bra. sånna dagar är bra. bra dagar alltså.


glad. eller?

slut för alltid. slut.slut.slut



Har gått för lång tid sen han och jag tog ett snack och sa vad vi tyckte
För nu studsar allt vi säger bara mellan munnarna,
fram och tillbaks som ett rykte
Om vi bara kunde va som vi tänkte, båda försöker men saker förändras
Hårdare möten, tornar i blicken, jag tror vi förlorat, saknar dig baby

Men shit vad sjukt, allting
Men baby nu är det slut
För alltid



Jag var 15 men kände mig som 27

Ikväll ska jag gå på bio. AMERICAN PIE. asså bästa filmerna. kommer ihåg en gång, när vi hade filmmys med klassen i skolan. då tog jag med mig american pie filmerna. Våran lärare blev generad när hon kolla på dem:)

vill åka på peace and love. emma om du läser min blogg. snälla jag kan åka hem varje dag med dig bara du följer med. och felicia. önska dig det!!!!!!!!!!!!

OH I SWEAR TO YOU, I'LL BE THERE FOR YOU

asså det här är inte kul.
läs rubriken.

jag lovar.

RSS 2.0