Om jag fick bestämma:)

Några artister till nästa pal: ( random ordning ) xD
First aid kit
Maskinen
Rebecca & fiona IGEN
Rise against
30 seconds to mars
EMINEM asså FETT
Mac miller, blivit förälskad i han:)
Nicki Minaj
ONE DIRECTION?!
Ed sheeran
DRAKE

kommer på mer sen

PEACE AND LOVE

didrik heter han väll??? i mange makers är så jävla het. namnam
PEACE AND LOVE VAR KUL JAG HAR FRYSIT IHJÄL JAG HAR DANSAT I RENGET JAG HAR FÅTT PLEKTRUM JAG HAR ÄTIT PÅ DONKEN FÖR 4 PERS JAG HAR SLÖSAT PENGAR JAG HAR SETT ANDREAS WIJK JAG HAR TRÄFFAT MANGE MAKERS ÅTER IGEN DIDRIK ÄR HEEEEEEEEEEEEEET JAG HAR ÄTIT TEX MEX XD JAG HAR  SETT REBECCA OCH FIONA LOVE MY LIFE RIGHT NOW

Desperate girlfriends:)

är det bara jag som irriterar mig på när alla skriver ''älsklingen'' i varje blogginlägg/facebookuppdatering what ever som inkluderar ens pojkvän.? Visst ni är så förälskade jag fattade det men lix ÖVERALLT. nästan lite psychogirlfriend varning.. (9gag people will understand.). Iallfall så här ser det ur..

Idag var jag med älsklingen<3 vi åt mat och sen åkte jag hem och nu gör jag inget. ska snart till älsklingen igen. här får ni en bild på mig och älsklingen<3 älskar dig älsklingen.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PANIK...

 


obligatorisk midsommar bildbomb.

asså nya blogg.se är cp. kan inte skriva nåt under varje bild så gör lista
1. Felicia snodde kameran, resulterade i massa detlaj bilder. en ö-ö-l.
2. norrland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 <33
3. emma va go och gla;)
4. obligatorisk, '' I'm so happy and love my life- bild ''.
5. venne
 

BÄSTA KLASSEN FINNS


vissa hann inte va med, men fyfan vad jag kommer sakna er.
helt. jävla. sjukt.

DU MÅSTE FLYTTA PÅ DIG. idiot

image description
Hej. kom nyss hem från hanna, eller de kanske va ett tag sen förresten. vi kolla på en cp film som jag och felicia redan sett:). Nu hade jag längtat efter lite myspys film och så hade nån raderat beck filmerna.. varför pappa varför?..  Ska sova ist. natti.

Hemskaste citatet från felicia, '' jag undrar om dom älskar varandra ''
omg min vän är så jävla nasty

Whatever it takes is fine

From the moment I met you everything changed
I knew I had to get you whatever the pain
I had to take you and make you mine

I would walk through the desert I would walk down the aisle
I would swim all the oceans just to see you smile
Whatever it takes is fine


Words will be just words...
Till you bring them to life

I'll lift you up, I'll never stop
You know I'll take you to another world
I'll build you up, I'll never stop
You know I'll take you to another world

O_O


lightswillguideyouhome

and I will try. to fix you.

9a, ni är bra

Akon: Sexy Bitch.
1D you dont know you're beautiful, but that's what makes you beautiful.


Idag så började dagen med att städa hos emma. vi kom fram till att folk är så roliga:). hittar klädhängare på mikron osv. Kom på att det bara är några enstaka dagar kvar i 9an. fan vad mycket som hänt på 3 år. MEn jag är rädd. VILL INTE LÄMNA MIN UNDERBARA CP GOA KLASS. asså på riktigt, jag har hatat den i stort sett 2,5 år. men nu när det verkligen gäller så är jag svag.. </3. Vill inte att vi ska skiljas åt, underbara äskade 9a. You made my life complete. <3<3<3

RSS 2.0