I was there from the start.

Sitter och taggar med felicia med lite tagg musik, typ Wiz khalifa. NO DRIVING NO SLEEPING, LIVE IT UP LIKE ITS THE WEEKEND. nåt sånt. PARTY ALL DAY PARTY ALL NIGHT, SAY YOU WANNA PARTY, LETS PARTY ALRIGHT. Vi taggar till match, eller hon gör. jag ska kolla på för jag är skadad. Jag har gjort illa foten på fredagens match. omg match hela tiden:)

igår va vi ute. eller inne. de va kul. roligast var att prata allvar med Jonna:P eller vad säger du. de va kul iallafall att talk some stuff (lite engelska in i meningen ger mer känsla). jag kom fram till att alla i staden jag bor, är definitivt Schitzo.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja fett bra

2012-05-13 @ 21:06:31
Postat av: Anonym

Blogga meraaaaaarååå

2012-05-13 @ 22:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0