här ska det vara en rubrik som inte är emo och inte handlar om dig

Hej snart ska jag åka till Isbellano. vi ska baka. och sen leka häst på hennes gård:). Idag har jag gjort några bra saker faktiskt. kan berätta lite av dem.

* Jag la undan 2 sommarklänningar för det varmt ute och man behöver inte tights xD
* Jag har solat. det behövs. om man är friendz med felicia. man kan inte gå breve henne annars. för hon är svartare än sot:)
* Jag engagerade mig på idrotten. Gick verkligen in för det här med att spela fotboll:)

Btw. märker ni hur barnsligt allt ser ut om man lägger till en sån här *:)* utan att göra mellanrum. här är ett exempel

normal mening
Du är min absoluta idol! :)

ELLER:
du är min absoluta idol:)
hahahaha jag är jäte kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0