sitter och väntar på pizza i ilska.

* när hemkunskapen glömmer köpa laktosfri mjölk så jag antingen äter endå och mår sämst eller bara kollar på och mår sämre..
* när man kommit såhääääär långt på temple run så ringer nån. Lix FUCK YOU.
* när folk är bittra och ser ut såhär hela tiden -.-'. Cheer up emo kid
* när folk sjunger fel
* när folk vägrar inse att jag har rätt, sen så tar det 10 min för dem att googla och sen inse det xP
* Facebook. Jag kan inte bli mer irriterad. På 5 min har jg redan hittat 10 idioter.
* när folk säger du kommer aldrig bli ihop med taylor lautner eller träffa en vampyr. VAFAN VET DU OM DET?

Så känner jag just nu. Här fick ni läsa om lite jag ogillar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0