några av mina framtida jobb

här är några jobb som jag skulle kunna tänka mig ha i framtiden:)
skådespelare
FBI agent
stylist för typ en tidning:P
festfixare/ nattklubbsägare :O
DJ med felicia
Victoria Secret modell.
ha en egen talk show. opera frida show:)
Inredare för extreme home makeover
Café ägaare i frankrike (obs vi serverar bara frukost:) )
inrednings designer
hitta på b&j smaker. venne vad de jobbet heter.
sports agent. JAG LETAR NYA STJÄRNORNA TILL BARCA:)
hotellägare/ jobba på hotell. typ plaza hotel i NY.
Delfin tränare. jobba på zoo i afrika!!

kmr inte på mer just nu. men hmm undrar vilket jobb det blir av dem här:)

Kommentarer
Postat av: emma j

jag tror att du blir en rörmokare:)

2012-07-19 @ 10:21:35
Postat av: Svar till sig Emma:)

Då blir du sopgumma:)

2012-07-19 @ 11:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0