mitt liv sen

Sitter och funderar lite. på vad jag vill göra när jag blir stor. klassiskt uttryck som faktiskt stämmer. jag är liten, mkt. det är skönt att vara liten, ibland önska jag att jag va mindre. typ 5. då man åt allting utan att bry sig, kunde springa hur många timmar som helst utan att bli trött. man hade 1 vän med som man va med varje dag även om man bråka så var man sams efter 10 minuter. åh bästa tiderna finns<3

Det är nu meningen att jag ska börja ekonomi programmet, possitivt/negativt? hm inte kommit på det än, de kan nog bli kul:P. Skulle vilja åka på ett utbytesstudent år i typ 3an, till USa eller australien eller kanada. får för mina päron men venne om jag orkar gå om (vet är knäpp om jag inte gör det?!?!?) okej men sen då? jo sen vill jag typ gå nån enkel utbildning i ba 1 år och bo i STHLM sålänge, och efter det då sticker jag. SNÄLLA VUXNA FRIDA HOPPAS DU ÄR LIKA IMPULSIV OCH GALEN SOM DITT SEXTONÅRIGA JAG. jag vill inte vara en som stadgar mig och blir för bekväm för att flytta. jag vill plugga i paris, volontärarbeta i afrika, dyka i korallreven i australien, gå på college i USA, ha en volkswagen buss och roadtrippa in the US, köpa en tattig lägenhet som jag gör fin i brooklyn. asså mitt liv måste vara händelserikt. jag vill så gärna detta<3 låt mig inte bli en av dom som har pojkvän vid 18 flyttar ihop vid 20 och får barn vid 21. SNÄLLA INTE SÅ. mamma säger att jag kan bli och göra vad jag vill med mitt liv. jag tror henne. även om jag inte blir stenrik, eller känd så vill jag iallafall göra nåt med mitt liv... Sen kan ungdomstiden avslutas på en fin desperate housewives gata med mina barn och mitt fotbollsproffs eller skådespelare till man. (har en lista på er med). total ointressant inlägg för alla utom mig själv. det här var en uppenbarelse till mig. måste leva mitt liv till fullt ut, make each day count.
http://perfectbucketlist.tumblr.com/ obs bästa tumblr med massa saker man måste göra.
 
gör ett inlägg efter denna med bilder åt mig sj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0