Hej.

lovade jonnahhhh att blogga så jag gör det. har dock inte nå mkt att säga.. . började skolan idag. ekonomi. fick schema. blev rädd. men lite glad. just nu känns ekonomi så jävla rätt. bra känsla. men känslan att veta att vi slutar 16:10 alla dagar utom en skrämmer mig. skoltrött nästa. FAST om schemat vi har inte ändras, så börjar vi 12:25 på måndagar xD. perfekt sovmorgon på dagen då man behöver den som mest..


SEN.. SEN. så var jag och köpa skolmaterial för skolstarten:) hade inte räknat med att vi inte skulle få NÅT?! åååå jag orkar inte det här med eget ansvar, vad är det för påhitt. så jag har köpt; jätte mega tjockt skrivblock:), 12 st pennor (brukar tappa bort dem så det behövdes), understrykningspennor i massa godisfärger, pennor i godisfärger, en stiftpennaxD, suddigum, post-it lappar:P och ett pennfack (mamma insisterade), lås, OCH mapp, OCH SAGAN OM RINGEN BOK XD. var tvungen lix.

Sen fick jag även springbyxor och pannband av mamma, och troligtvis gymkort nu också, tack bästa mamma<3
lol inte för att hon läser denna blogg men vill visa min tacksamhet:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0