Go on alone, Cause' I won't follow.. This isn't giving up, no this is letting go. //bästa rise against




1. fina strumpor. nya strumpor är bäst. skönast alltså.
2.
fint rogue. det heter väll rogue?:)  jag känner mig som en godis i det.
3
. styleby tidning. snyggelin på framsidan. fina kläder. fina bilder.

Som ni märker så köpte jag mycket fint idag. Köpte även 1 polotröja och 1 blus. sen ett par topsecret shorts. ni får absolut inte se dem för kanske ska ha dem på skolavslutningen (planerar långt före som ni ser) och då får ni inte se dem förrens i juni. Hehe ond >:)

kunde lagt ut en censuerad bild och skrivit något som * Hehe vad tror ni jag har köpt ;) * så gör ju alla toppbloggare. Och små mini fjortis bloggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0