9A jag kommer sakna er.




Fina bilder va? sitter just nu och snackar lite med min asiatiska vän Jan på facebook. Vi pratar om fantazy (vilket han förövrigt är väldigt bra att prata fantazy med). Han sa nyss även en smart sak min vän Jan. Ska skriva ner det som ett litet hjälte citat som från en film. skriver det på engelska för lite bättre eftertryck. xP

'' This is gonna be one of the things you'll miss after graduate, You will never find anyone, who could discuss fantazy movies with you '' 

Asså så himla sant! Jag får nästan tårar i ögonen. även fast detta varit 3 år med 9a, i största dels 3 år i hat. Så kommer jag sakna min klass så HÄR mycket. kommer sakna att jag och Jan disskuterar film, att höra killarna föra liv varje lektion. Se en stol flyga förbi mitt huvud. Höra en ruta krossas i korridoren, lyssna på den väldigt utjatade musiken som nästan börjat representera våran klass? Och allas delade dåliga humor. fan, är inte redo. ge mig 3 år till..

 Det känns som vi är the fellowship of the ring. Som vi är nära mordor nu, vi ska snart slänga i ringen i mordors brinnande glöd. Men jag är allt annat än redo. Vill va lite självisk som Isildur och behålla ringet ett tag till. ♥ Men vi vet ju alla vad som kommer hända då, allt går åt pipan, de onda tar över. antar att det är bäst att släppa taget. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0